Szép szemű színészek

2014.02.03. 20:05

Valahol találtam egy összeállítást szép szemű színészekről, mely ihletet adott, hogy összegyűjtsem a saját kedvenceimet. Azokat a színészeket, akik a szemeikkel elvarázsoltak, akiknél egyből megjegyeztem, hogy a szemei nagyon szépek. Ez persze adottság és nem feltétlenül érdem, de mindenképp említésre méltó.

...és nálam sem a fő ismérve annak, hogy valakit kedvelek, vagy sem, jó színésznek tartom, vagy kevésbé, szívem csücske lett-e, vagy nem, ez, itt, most csak a szép szemekről szól.

Elkezdtem tehát gyűjteni a neveket és amikor azt gondoltam, hogy hirtelen nem jut eszembe senki, megálltam és egyberaktam őket. Tizenhatan vannak, ezt a számot amúgy is szeretem, úgyhogy összeállt a kép.

szep-szemek.jpg

 

Szó szerint is, ami még játéknak is elmegy: felismerhetőek így a szépszeműim?:-)

Biztos, ami látvány, lássuk a bizonyító erejű képeket!

Ez nem tetszési sorrend, inkább színek szerint haladtam. Vagy nem.;-)

~*~*~*~*~*~*~

1. Paul Walker
Elsőként az a szépszemű, aki már nincs köztünk.:-( Bevallom, nincs a nagykedvenceim között, és mégis... magam sem tudom, miért, de nagyon megrázott a halála.
Több filmben láttam, de még adós vagyok magamnak kettővel: nagyon kíváncsi vagyok a Kutyahidegre (Eight Below) és a Hoursra, mely az utolsó filmje.

01_paul-walker_1.jpg01_paul-walker.jpg

~*~*~*~

2. Tom Welling
Superman-nek természetesen a szemei is szuperek.

02_tom-welling_1.jpg02_tom-welling.jpg

~*~*~*~

3. Matt Bomer
Úgy, ahogy van, tökéletes, már áradoztam is róla.

 03_matt-bomer_1.jpg03_matt-bomer.jpg

~*~*~*~

4. Elijah Wood
Még kissrác volt, amikor először láttam, de a szemei már akkor is nagyon "éltek".

04_elijah-wood_1.jpg04_elijah-wood.jpg

~*~*~*~

5. Craig Olejnik
A Hetedik érzékben (The Listener) láttam csak, de ez elég is ahhoz, hogy feltűnjön, milyen szép szemei vannak.

05_craig-olejnik_1.jpg05_craig-olejnik.jpg

~*~*~*~

6. Jackson Hurst
Egy sorozatban (Haláli testcsere - Drop Dead Diva) és egy filmben (A papagáj - A Bird of the Air) láttam eddig őt. És a szemeit.

06_jackson-hurst.jpg06_jackson-hurst_1.jpg

~*~*~*~

7. Chris Pine
Kezd feltörni, úgyhogy remélem, még sokáig lesz szem előtt.;-)

07_chris-pine_1.jpg07_chris-pine.jpg

~*~*~*~

8. Jim Caviezel
Nos, őt sokáig csak szépszeműként emlegettem. Ez persze nem őt minősíti, mert egyébként is jó, hanem engem, mert a neveket nem mindig jegyzem meg elsőre, hiába tetszenek a filmek, ahol látom.

08_jim-caviezel_1.jpg08_jim-caviezel.jpg

~*~*~*~

9. Clive Owen
'A' pasi. Összességében nagyon ott van, a szemei meg csak hab a tortán, hogy ilyen fincsi képzavarral éljek.

09_clive-owen_1.jpg09_clive-owen.jpg

~*~*~*~

10. Wentworth Miller
A szökés (Prison Break) óta ő a kettes számú szívemcsücske. És nála a szemei mellett még a kezei is megfogtak (;-)).

10_wentworth-miller_1.jpg10_wentworth-miller_2.jpg

~*~*~*~

11. Jay Ryan
Szörnyetegként ismertem meg (A szépség és a szörnyeteg - Beauty and the Beast). A hangjáért egyenesen odavagyok, de a szemei sem kutyák. Ahogy tud nézni...!

11_jay-ryan_1.jpg11_jay-ryan_2.jpg

~*~*~*~

12. George Clooney
Sármos, nincs mese.

12_george-clooney_1.jpg12_george-clooney.jpg

~*~*~*~

13. Yannick Bisson
Sokadszor képes vagyok a Sue Thomas-nál megállni, ha épp belefutok, mert látni kell Jack Hudson ügynök szemeit.

13_yannick-bisson_1.jpg13_yannick-bisson.jpg

~*~*~*~

14. Robert Downey Jr
A Vasember-közelik kifejezetten jól állnak neki. Az egész vásznon csak a szemeit látni.

14_robert-downey-jr_1.jpeg14_robert-downey-jr.jpg

~*~*~*~

15. Robert Sheehan
Meggyónom: a Kívülállókat (Misfits) leginkább miatta és a szemei miatt néztem meg.

15_robert-sheehan_1.jpg15_robert-sheehan.jpg

~*~*~*~

16. Zachary Levi
Chuckként lett hármas számú szívemcsücske. És még a szemei is tetszenek.

16_zachary-levi_1.jpg16_zachary-levi.jpg

~*~*~*~

+1 Keanu Reeves
Nem is a szemei ragadtak meg igazán, de első számú szívemcsücskét mégsem hagyhatom ki.:-)

keanu-reeves.jpgkeanu-reeves_2.jpg

 

Azóta elkészítettem egy újabb gyűjteményt: ők is szépszeműek.:-)

Szerző: teardrops

1 komment

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr155796733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teardrops 2014.02.08. 08:11:10

Már újabbak is eszembe jutottak, úgyhogy ...
lesz még ilyen bejegyzés.:-)
süti beállítások módosítása