Lassan kezdődik a Game of Thrones 4. szezonja, így adja magát az ötlet, hogy ezt a főcímet mentsem át a régi blogomról (RIP:-( *bosszús*). Ez még az első évados intro, kíváncsi vagyok¹, hogy változtatnak-e. Kuriózum a látványvilágon és a hangzáson túl a hossza, főleg, hogy manapság már inkább elhagyják a főcímeket.

 

 



 ¹ Lehet, persze, hogy csak a főcímet fogom megnézni, mert bár sosem voltam nagy rajongó, azért érdeklődéssel vártam és lestem a részeket, de azon a bizonyos epizódon berágtam rendesen...

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr725822469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása