Michael & Sara

2015.09.30. 22:19

A Prison Break (A szökés) nem éppen egy romantikus sorozat, ám mégis nagyon tetszett. Olyannyira, hogy egyből berántott nagyon sokféle értelemben. Az egyik, hogy videókat készítettem. Egész sokat. Meg képeket, animációkat... nem véletlen, hogy már készítem a honlapot ezekkel, ezekről... ha már egyszer megvannak... és még a sorozatot is felélesztik.

No, de vissza a videókészítéshez és a nem romantikához. Merthogy szerelmi szál mégiscsak volt ebben a sorozatban, amelyik különösen  megfogott. Nem volt sok, de szerintem nagyon szép és erős, jól eltalálták a szerzők az arányokat és az ábrázolást.

Ez a legutóbb készített videómontázsom.
A zenére mindig figyeltem, igyekeztem olyanokat választani, amelyek illenek az adott témához, sőt, igyekeztem figyelni az ütemekre is, ahol lehetett, illetve ahol megkívánta a zene ÉS a sztori. Amikor véget ért a sorozat, hirtelen jött a megvilágosodás, hogy Jennifer Rush száma mennyire "ráhúzható" Michael és Sara történetére, úgyhogy nekiálltam...

Négy évad MiSa hat percben.

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: prison break A szökés

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr807873086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása