Pár hónapja kezdte adni nálunk az egyik kereskedelmi csatorna a Suits c. sorozatot. Az eredetihez képest legalább 2 évadnyi késéssel. Jogi téma, amit amúgy is szeretek, úgyhogy egyből rákattantam és azt kérdeztem magamtól: miért nem tűnt fel nekem eddig ez a sorozat?!

Nem is vártam a magyar sugárzásra (és milyen jól tettem, mert abbahagyták, aztán most éjszakai-hajnali időpontban adják - vajon kinek?!), hanem ment a dara ezerrel, be is értem az amerikai vetítést és annak apropóján, hogy most végre folytatták a 3. évadot a hosszú szünet után, eszembe jutott, hogy ez az intro olyan, amelyiket soha nem tekertem tovább. Ez már csak azért is érdekes, mert eleinte valahogy nagyon is fura volt, valahogy nem éreztem a sorozathoz illőnek, pedig... jó kis zene ez. :-)

Ima Robot - Greenback boogie

 

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: suits briliáns elmék

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr826092739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása