Megérzés (Premonition)

2015.10.09. 00:06

Szeretem az időparadoxonos filmeket. Még mindig, már megint.:-) "Régi kacatok között kutatva" botlottam bele ebbe a korábbi írásba és eszembe jutott, hogy tényleg mennyire bírtam a Sandra Bullock főszereplésével készült Megérzés (Premonition) c. filmet: nem csak az időparadoxon miatt, hanem, mert ezen keresztül dráma zajlik és olyan kérdéseket vet fel, melyeken érdemes elgondolkozni és nem utolsó sorban tanulsággal is szolgál.
Kedvet is kaptam újranézni.

premonition_k.jpg(klikkre poszter)

Húúú, nekem nagyon bejött ez a film!
Szerintem nagyon jól megfogta ezt az egész időparadoxonos dolgot úgy, hogy közben nagyon is emberi problémákat feszegetett.

 

!!! S V !!! >

 

Először nem is értettem, mi is történik valójában (nekem is eszembe jutott, hogy a férj csak megrendezi az egészet, de aztán ez azért kicsit bonyolult és nehézkes lett volna), de a közepe táján már lehetett követni, hogy mikor melyik nap van éppen. Nekem nagyon tetszett maga az ötlet, hogy a feleség folyamatosnak érzi az idő múlását, miközben a napok "összekeveredtek" és a megoldás, ahogy Ő maga is rájön erre és próbálja értelmezni a dolgokat és keresi a miértekre a választ.

Az nagyon kemény volt, hogy eljutott oda, hogy vajon az gyilkosság-e, ha nem akadályozza meg a férje halálát... És mint később kiderült, nem is volt igaz az ok, ami miatt így cselekedett volna.

premonition_2.jpg

Az már a sors (ill. az írók;-)) iróniája, hogy végülis éppen miatta történik a baleset, hiszen, ha nem mondja a férjnek, hogy forduljon vissza........
Az utolsó képkocka nekem nagyon váratlan volt, és talán éppen ezért elég 'nagyot is ütött'.

Összességében a film azt sugallja (számomra legalábbis), hogy a dolgok menetén nem lehet változtatni, viszont a valódi okokat és érzelmeket megismerve talán másképp viszonyulhatunk a történésekhez.

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: megérzés premonition

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr727951496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása