Színészek videoklipekben

2015.07.01. 20:56

Az már említettem a szépszeműek első csokránál, Keanu Reeves az első számú szívem csücske. Amikor réges rég, egy messzi-messzi galaxisban megláttam egy videoklipben, még nem tudtam ki ő, de megjegyeztem... és még a klip is tetszett. Paula Abdul 'Rush Rush' című daláról van szó.

Ennek apropóján elgondolkoztam, van-e más olyan klip is, ahol színészek szerepelnek és mivel össze tudtam szedni hetet, így evidens volt, hogy a másik blogomban (HETESÉVEL) fogom ezt a bejegyzést elkészíteni.

 

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr347589254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása