Átköltöztem. Tényleg?

2013.05.03. 21:13

Sokáig kitartottam, de most mégis itt vagyok és nekiálltam. De még mindig nem tudom, hogy tényleg akarom-e.

Régóta lakom (laktam ?) a freeblogon, több kedvenc bloggal is és így még nehezebb váltani. Sajnálom a sok időt, energiát, produktumot otthagyni. Még akkor is, ha kevesebb időm jutott rá mostanában. Vannak viszont ötletek, kiírnivalók.

Mint például ez a blog, amelynek múltja van és éppen azért indítottam, mert szerettem volna egy helyre gyűjteni a filmes-sorozatos élményeimet, gondolataimat, gyűjteményeimet, észrevételeimet.

Most hogy' lesz egyben?

Sehogy.

...de legalább itt írhatom.

Jó (volt?) a freeblog, de most nagyon hosszú a szünet és ez nem jó. Az se' teljesen, hogy most mindent újra kell építenem, gondolok itt a sablonkészítésre is.

Még mindig hezitálok.

Ráadásul itt nincsenek kategóriák.
Update: De vannak, csak még nem tudom, hogy kell használni.
Update2: Heuréka!:-)

Szerző: teardrops

1 komment

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr445280051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teardrops 2013.05.04. 00:00:05

Ezt is muszáj kipróbálni. :-)
süti beállítások módosítása