Fehérvári Gábor Alfréd a Rising Star  4. helyezettje.

Igen, egy újabb tehetségkutató(nak álcázott szórakoztató) műsor, de én nem tudom megunni, legfeljebb, ha nincs olyan szereplő, aki "elvarázsol", akkor nem nézem.

A télen futott Rising Starban erre a srácra felfigyeltem, pontosabban ő volt az, akire igazán felfigyeltem, mert különleges, fantasztikus hangja van és nagyon tetszik az is, ahogyan énekel... úgy tud megfogni, hogy nem vagyunk egy korosztály. A zenében persze nem is igazán számít a kor, hiszen itt főleg érzéseket és hangulatokat közvetítenek, melyek időtlenek és kortalanok lehetnek... DE csak akkor (!), ha olyan az előadó, aki át tud adni valamit az éneklésével.
Fehérvári Gábor Alfréd olyan előadó. Számomra legalábbis.
...és még a szemei is szépek. A humoráról pedig még nem is beszéltem. ;-)

Nagy megdöbbenésemre a szereplésével arra késztetett, amit nem igazán szoktam megtenni: egy olyan listát készítettem, amelyik tetszési sorrendet takar. Nem semmi!:-)

fehervari-gabor-alfred_fem3cafe-2.jpg

Összeszedtem a műsorból az én TOP 5 Freddie-előadásomat - egy ráadással, csak, hogy következetes legyek;-). Azt persze nem igazán tudom pontosan megmondani, miért ez a sorrend, ez inkább csak érzés és elkapott hangulat (és hogy melyiket mennyiszer akartam újra meghallgatni;-)), de azért mindegyikhez van egy-két szavam.;-) Az egyes százalékokból látszik, hogy nem igazán egyezik a nagyközönséggel az ízlésem, de ez már csak így van nálam.:-)

Arra viszont nagyon kíváncsi vagyok, vajon a műsorban elhangzott dalok közül Ő melyiket szereti a legjobban, melyik áll hozzá a legközelebb. És még mennyi mindent tudnék kérdezni tőle is! Na, majd egyszer...:-)

Nem mellesleg, ha minden igaz, holnap lesz negyedszázados, úgyhogy...

boldog születésnapot, kedves Gábor! :-)

~*~*~

(klikk a képre a videóért)

5. Sex on Fire (8. versenyadás, 72 %)

Tetszik, hogy kommunikál a közönséggel és ebből még az is látszik, hogy érti is a szöveget (hozzá is tesz?).:-)

You're the greatest
feherveri-gabor-alfred_5-sex-on-fire.jpg

~*~*~

4. Grenade (2. versenyadás, 85%)

Tetszik, hogy nagyon szép ívvel, sallangmentesen tud érzelmes lenni.

fehervari-gabor-alfred_4-grenade.jpg

~*~*~

3. Impossible (5. versenyadás, 83%)

Tetszik, hogy a halk rész is kristály tiszta és ahol kell, ott pedig erőteljes és megindító.

fehervari-gabor-alfred_3-impossible.jpg

~*~*~

2. You're Nobody Til Somebody Loves You (1. versenyadás, 73%)

Tetszik, hogy előbb választotta (kapta?) az Impossible-nél, mert ezt még jobban is szeretem James Arthurtól.;-)

fehervari-gabor-alfred_2-nobody.jpg

~*~*~

1. Cheating (3. versenyadás, 75% - a "lokális" zsüri 1 nem szavazatával)

Legtöbbször hallgattam meg... maga a dal is remek, jó hozzá a hang, az előadásmód, az arckifejezés, a beleélés, a kézmozdulat (külön imádom ˇ-ˇ), a kitartott hang... minden tetszik benne.:-)

 

Hát ez történt vasárnap, hálásan köszönöm Nektek, hogy ismét ott voltatok velem, és segítettetek falat emelni. Úgy é...

Posted by Fehérvári Gábor Alfréd on 2015. január 6.

 ~*~*~

+1 All Summer Long (7. versenyadás, 77%)

Nagggyon tetszik, hogy megmozdul és élvezi a dalt.:-)

Sweet home
fga_sweethome_2.gif

~*~*~*~*~

 

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: rising star

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr407349158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása