Mondat: Smallville 9x20

2015.08.23. 11:15

Én el akartam mondani neki [Lois], de szerinte fontosabb,
hogy titokban tartsam a kilétemet.
Mikor Maszatként beszéltem vele, egy másik oldalát láttam.
Csak jobban beleszerettem,
de azt az oldalát nem akarja megosztani Clark Kenttel.

smallville_920.jpg

I tried to tell her who I am, but she thought
it was more important I protect my identity.
Talking to her as the Blur, I... I've seen a different side of her.
And it's made me fall deeper,
and it's just not a side she's decided to share with Clark Kent.

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: smallville

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr127727322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása