Peter: - Kíváncsi vagyok, mi lett volna, ha hamarabb kaplak el téged.
Neal: - Nem változtatott volna semmin, Peter. A csalás egy hajsza. Egy függőség. És el kell érned a mélypontot, mielőtt meg tudnál változni.
Peter: - Te mikor érted el a mélypontot?
Neal: - Soha nem mondtam, hogy elértem.

[SZINKRON] 
Peter: - Talán induljunk ki abból, hogy ha Te lennél a helyében.
Neal: - Engem ez sosem érdekelt, Peter. A csalás nem állapot. Függőség. Kell egy mélypont ahhoz, hogy leszokj róla.
Peter: - És Neked mikor jött el?
Neal: - Nem mondtam, hogy eljött.

m_white-collar_306.jpg

- I wonder what would've happened if I'd have caught you earlier.
- It wouldn't have made a difference, Peter. The con is a rush. It's an addiction. And you need to hit rock bottom before you can change.
- When did you hit bottom?
- I never said I did.

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: white collar a nagy svindli

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr585831651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása