Ébresztő

2015.02.10. 21:58

Kicsit pihent a blog. Mert én nem. Itt az idő, hogy újra nekiveselkedjek. Ez persze főleg kedv és idő és energia kérdése, amelyekből most úgy érzem van.

Még mindig bosszant, ha eszembe jut, hogy a másik blogom az enyészeté lett, miután a freeblog elszállt az éterben.:-( Sok jópofa és érdekes témát sikerült egész jól összehoznom, és hiába újra én írom majd meg (merthogy van, amit nem szeretnék "elhagyni"), az mégsem lesz ugyanolyan. Azt érzem, éreztem, hogy hiába tartom fontosnak, valamiért nehéz ÚJRAalkotni.

No, de ezen szeretnék továbblendülni és az ismétlések mellett (amelyek persze csak nekem lesznek azok, hiszen a korábbit már a kutya se' látja, senkinek nem fog feltűnni, hogy egyszer-valamikor már megírtam...:-)) aktuális is leszek, meg előveszek régen látott filmről, vagy sorozatról szóló gondolatot és/vagy érzést, illetve szeretném kiírni magamból, amit éppen gondolok egy-egy témáról, jelenségről, műsorról, színészről, satöbbi-témába-vágó jóságról, vagy éppen rosszaságról.

Visszatértem, avagy teardrops újratöltve.:-)

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr277159903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása