Főcím: Chuck

2015.07.21. 22:33

Van első és van második kedvenc sorozatom, melyekről már beszéltem, most pedig jöjjön a harmadik, azaz a Chuck.

Szerelem, de csak második látásra. Akkor ugyanis, amikor az RTL Klub kezdte adni, valahogy nem fogott meg, még előbb kaszáltam, mint a csatorna. Később valamelyik ertéeles adón újrakezdték valami lehetetlen időpontban, de mégis... akkor teljesen megfogott, úgy tűnik ráéreztem a stílusra (pedig nem vagyok geek) és totál beszippantott. Olyannyira, hogy ráadásul Zachary Levi hármas számú szívemcsücske lett. Annyira illik rá ez a szerep, mintha rá öntötték volna. A többi karakter is jó, jól működnek együtt is, az pedig külön imádtam, hogy egyre több filmes és sorozatos utalás volt benne, kifejezetten imádtam vadászni ezekre. Nem mellesleg ebből is készítettem egy jó kis gyűjteményt, mely a sokat emlegetett előzménybloggal együtt az enyészeté lett, de csakazértse' adom fel és alkalomadtán itt is megörökítem azt az utókornak.:-)

chuck-promo-s1.jpgchuck-promo-s5.jpg

Szóval Chuck. Öt évad, összesen 91 epizód. Mindvégig imádtam. Pontosabban a legvégéig, a befejezés ugyanis szíven ütött, de rendesen. Erről rögtön nem is tudtam írni, ami utólag visszagondolva jó, mert ha megtettem volna, az is elveszett volna. Na majd itt!:-)

Szóval Chuck. Kezdjük az intrókkal. Most csak az első három évaddal, melyek alapjában ugyanazok, de mégiscsak külön évadok.;-)

 

 

 

 

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: chuck

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr807645640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása