Halálos iramban 7

2015.04.28. 15:35

A Fast and Furious 7 nagyon állat. 4DX-ben  néztük és... így még állatabb.

fast-and-furious-7_banner.jpg

!!! S V !!! >

Igen, ez a film nem a tartalomról szól és már nem is a versenyről, de látványban nagyon ott van és még a humor faktor is működik. Szeretem a mozit, ez a film pedig tipikus mozifilm. Majdnem mindenevő vagyok filmek terén és ebben a filmben nekem éppen az tetszik, hogy olyan kunsztokat csinálnak, ami tökéletesen lehetetlen és életszerűtlen. DE a moziban minden lehetséges.:-) Éppen ezért nem is értem azokat, akik fanyalognak azon, hogyan lehet toronyházak között kocsival átrepülni egyikből a másikba, vagy hogy Brian (Paul Walker) hogyan tud végigfutni a szakadékba zuhanó busz tetején, majd mikor az már éppen leesik, egy szökelléssel landolni az éppen odaérkező Letty (Michelle Rodriguez) kocsijának hátsóján, vagy hogy a Rosszfiú (Jason Statham) és Dom (Vin Diesel) miért tudnak úgy verekedni, hogy nem törik el egyetlen csontjuk sem, pedig akkorákat esnek, hogy még...
Hát így! Moziban vagyunk és filmet nézünk, nem dokurealityt.:-P:-)

fast-and-furious-7_statham.jpg

Igen, azt gondolom, ez egy tipikusan lazító, szórakoztató mese, látvánnyal és némi humorral megfűszerezve. És itt kell megemlítenem a 4DX élményt.

Nekem ez volt az első ilyen filmem és hát mit mondjak... rázós volt.;-) Azt tudtam, hogy fröcskölnek, okés, azt is tudtam, hogy mozognak a székek, okés, de hogy ezt VÉGIG így csinálják, azt nem gondoltam volna. Lehet, hogy egy rövidebb filmmel kellett volna kezdeni, mert így majd' két és fél órán keresztül zötykölődtünk, dobált ide-oda a szék, illetve a verekedős jeleneteknél még hátba is vágott az ülésbe épített kis karoknak köszönhetően. A lényeg, hogy végülis összességében jól szórakoztam, élveztem az egészet...

... és könnyeztem a végén, ahogy kell.
Ahogy már említettem, Paul Walker nem volt a 'nagykedvencem', mégis megrendített a halála... talán mert olyan hirtelen történt egy ereje teljében lévő fiatalemberrel, nem tudom, de tény, hogy a hírt követően nem tudtam megnézni egy filmjét sem egy jó ideig. Épp ezért annak örültem, hogy a F&F7 bemutatója másfél évvel később volt, mert így már alig vártam, hiszen végülis kíváncsi voltam rá, például éppen a hatodik rész lehetetlenségei miatt. Az nem is nagyon tetszett, hogy a mostani sikert Paul halálának tudják be. Biztos hozzájárult az is, de nem véletlenül jutott el ez a széria a hetedik részig.

És akkor vissza a végéhez.
Fast&Furious 7 - end ~ klikkre nagyobbNagyon megható és szeretetteljes befejezést kapott a film, mely egyben egy gyönyörű búcsú Paul Walkertől. Most is könnybe lábad a szemem, ahogy írok róla. Nagyon tetszik az, hogy a színésztársak, barátok, a stáb megtehetett és főleg, hogy meg is tett egy ilyen gesztust.
Paul tragédiája forgatás közben történt, igaz, hogy már a nagyján túl voltak, de ő nem tudta befejezni a filmet. A spoilerek miatt nem igazán olvastam előre semmit, de azt tudtam, hogy végülis a testvéreit kérték fel a hátrelévő jelenetekhez és némi számítógépes segítséggel tették hihetővé a váltást. A történtek miatt - bevallom - azt hittem, kiírják a karaktert, de nem, Brian "csak" visszavonul, miután jön a második trónörökös, és egy szép kis családi idillt kapunk a tengerparton (ahol már Paul fiatalabb öccse, Cody szerepel), majd egy kis egymás-mellett-kocsikázás Dommal, hogy utána Brian balra, Dom jobbra menjen tovább
........................................................... FOR PAUL ...........................................................

 

~*~*~*~*~*~*~

Vin Diesel Pauline-nek nevezte el
néhány hete megszületett harmadik gyermekét.
Paul Walker után
.

fast-and-furious-7_vin-diesel_pauline.jpg

 Kép: Vin Diesel facebook

~*~*~*~*~*~*~

Cody Walker és Caleb Walker 2015 elején a Noble Awardson

fast-and-furious-7_cody-and-caleb-walker_noble-awards-2015-la.jpg

 

- néhány héttel a baleset előtt -
Caleb esküvőjén még együtt a három fívér: Cody, Caleb és Paul

fast-and-furious-7_cody-caleb-paul.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr437406044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása