A nagy...

2013.12.28. 20:47

... elhatározás


sad1.gifÁtköltözésemkor még nem voltam biztos, de mivel azóta sem működik a freeblog, elhatároztam, hogy szépen lassan áthozom az ottani anyagokat. Elkéstem.

 

... mérgelődés


mad.gifNem érhető el az oldal, nincs archívum, se tárolt változat. Eltűnt minden energia, szépen összehozott bejegyzés, megfogalmazott gondolat. Még az elmentett verziót sem tudom használni, mert - úgy tűnik - az is a tárhelyet keresi. Odalett minden. (?)

 

...felismerés


cry.gifMuszáj lesz mindent előre megírni és "itthon tárolni a párnám alatt", biztos, ami biztos. Remélem, hogy itt nem lesz rá szükség, de most rettenetesen csalódott vagyok. És szomorú.

 

...beintés


duh.gifNem hagyom veszni a korábbiakat! Újra összeszedem magam és a gondolataimat, és ha nem is ugyanúgy, de itt is felhalmozom azt a sok jóságot (;-)), amit már egyszer kiírtam magamból. Különös tekintettel kedvenc témáimra és gyűjtéseimre (Chuckos filmutalások, színészek hasonlóságai, főcím-gyűjtemény, kedvenc jelenetek, poénok, mondatok, és-a-satöbbik).

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr505714871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása