Sin City

2014.05.02. 16:03

Pár éve láttam. Nehezen vettem rá magam, mert hallottam, hogy totál-brutál és beteges, de aztán a kíváncsiságom és Clive Owen rávett, hogy megnézzem, mégpedig úgy, hogy megvettem a dvd-t.

sin-city.jpg

Nos, azt kell, hogy mondjam, tetszett. Nagyon is. Persze nem azért, mert totál-brutál és beteges, hanem, mert a képi világa egyedülálló és ráadásul totálisan olyan, mintha képregényt néznél. És ez nem képzavar. Az már csak hab a tortán, hogy a szereplőgárda sem semmi: Jessica Alba, Rosario Dawson, Alexis Bledel, Brittany Murphy, Benicio del Toro, Bruce Willis, Clive Owen, Michael Clarke Duncan, Josh Hartnett, Elijah Wood, Michael Madsen és persze Mickey Rourke, akit egyébként fel sem ismertem.

A látvány tehát lenyűgözött, utólag sajnálom kicsit, hogy nem moziban láttam. Nagyon tetszett, hogy az alapvetően fekete-fehér képet néha megtöri EGY szín, illetve, hogy csak az a jelenet színes, ahol összeér a három, eredetileg egymástól független történet.

Ez a néhány kép magáért beszél, a legvégén pedig lerántjuk a leplet, merthogy a varázslat zöld háttér előtt született.

A képek kattintásra nagyok lesznek.

sin-city_01.jpg

sin-city_02.jpg

sin-city_03.jpg

sin-city_04.jpg

sin-city_05.jpg

sin-city_06.jpg

sin-city_07.jpg

sin-city_08.jpeg

sin-city_09.jpg

sin-city_10.jpg

sin-city_11.jpg

sin-city_12.jpg

sin-city_13.jpg

...

 ...és így készült a varázslat:

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: sin city

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr666107550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása