Filmzene: Avatar

2014.04.20. 11:54

Akárki akármit mond, nekem nagyon bejött az Avatar. Ha jól emlékszem, ez volt az első 3D-s film, amit láttam és teljesen odavagyok. Voltam. A látványtól. Is.

avatar_2.jpg

Sokan koppintásnak, semmi eredetit nem tartalmazó alkotásnak ítélik a filmet, én meg úgy vagyok vele, hogy alapvetően nem érdekel mások véleménye, szeretem magam eldönteni, hogy tetszik-e, amit látok, vagy nem és hagyom magam elvarázsolni.

Pocahontas-utánzat? Na és, ráadásul én nem is láttam azt a filmet, szóval akkor nekem ez újdonság. Elcsépelt mondanivaló? Na és, ráadásul úgy tűnik, hiába mondják sokat, sokszor mégsem tanulunk belőle. Csak a látványra mentek? Na és, ráadásul adja magát a sztoriban a látvány, miért ne használnák ki.

avatar_1.jpg

A vége főcím alatt hallható dal pedig tökéletesen megkoronázza a filmet. Leona Lewis hangja csodálatos, a dallam elvarázsol és energiát ad, a címe pedig a film fontos mondata.

I See You ~ Látlak Téged

 

Szerző: teardrops

Szólj hozzá!

Címkék: avatar

Kategoriák:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmes-sorozatos.blog.hu/api/trackback/id/tr516055667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása